Horse show

Denna helgen blir det bara massa roliga inlägg om hästar tyvärr.. Det är ju ändå horse show! Igår var jag och Klara hemma typ halv ett och jag somna typ halv två! Så är ett vrak idag men det är så det får vara ibland. Är en engångshändelse som sagt.

Var två hoppningar igår, rolex fei 1.55/1.60 cm och en "vanlig" hoppning på 1.50 cm. Svenska Rolf-Göran Bengtsson låg etta i rolex hoppningen länge men en amerikanska gick om honom samt någon mer. Men sjukt kul! Och alla svenskar var verkligen på topp igår och jublet var högt!!

Sen var det extra kul när jag träffade Ellas gamla ägare Sofia där! Visste att hon var där någonstans men det är ändå en hel del med folk där men vi hittad varandra och nästa helg ska vi tydligen tävla på samma tävling! Ska bli super kul så nu får jag träna ordentligt så vi får visa upp vår bästa sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0