Laborationsrapport..

Precis skrivit färdigt en laborationsrapport om typ syror och baser.. Det var inte så svårt men rätt segt... Men nu är den typ helt klar!! Tänker faktiskt belöna mig själv med att kolla senaste Game Of Thrones avsnittet! Eller jag ska börja se det i väntan på att jag ch syrran ska baka pizza.. Men det blir lite senare.
 
Sen ska jag nog försöka sova rätt tidigt idag så jag orkar morgondagen också.. Har varit runt 2 sedan i fredags.. Haha det är inte okej men jag har ju varit ledig så då har jag faktisk tagit chansen till att vara uppe lite senare och sova lite mer på morgonen men nu är det slut med det för nu väntar tre dagar i skolan. Men sen är det ju helg igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0