No time

Har inte bloggar på jätte länge men har varken haft tid, lust eller ork... Och så har det varit så mycket nationella prov och skit. Och idag kommer mamma och pappa hem så har varit själv hemma i typ 11 dagar så massa där att fixa också.

Men jag lever och har bara inte haft tid. Nu sitter jag i alla fall på skolbussen på väg till skolan och taggar inför svenska nationella, 3 timmars skrivuppsats! Hade läsförståelsen i tisdags och muntligt i engelska igår.. Men bara till att fixa de och sen två lektioner och efter det åker jag och Klara till Göteborg horse show! Ska gå på det ikväll och det ska blir jätte kul!

Ska försöka se om jag hinner/kan blogga mer sen. Wish Me luck today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0