Planering

Sitter och planerar mina veckor framöver med min "hoppcoach" haha det går så bra för oss! På lördag är det dags för hoppning igen!
 
Haha inte ens hoppning vi planerade men ändå.. Vi planerar vår övernattning i stallet som inte verkar gå så bra! Haha antingen tävlar jag eller så är Emma i Halmstad.. Men vi kanske ska göra det typ i mitten av maj eller i början av juni! Haha långtidsplanerarna är i farten!
 
Idag har jag varit så duktig att jag har lagat pannkakor, tvättat, diskat, kört Lina till bussen, pluggat, städat och nu ligger jag i sängen och ska kolla på film. Det är faktiskt ansträngande att bo själv men rätt skönt ändå! Haha saknar faktisk mamma och pappa lite men de har det så bra och de förtjänar sin resa! Nu är det snart helg i alla fall och då ska jag sova och antagligen hitta på lite annat. Jag och Emma hinner nog inte sola imorgon för hon skulle träffa en kompis så vi får fixa det på lördag då. 
 
Nu blir det Grey's Anatomy innan sängdags! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0