Oj oj här går det bra..

Har inte haft någon tid alls det senaste med att blogga igen.. Är så mycket nu i slutet av skolan och så.. 
 
Men nu är det bara typ 13 skoldagar kvar varav jag bara är där i 10 utav dem! Ska bli så skönt med lov! Ska ha en så chill sommar så det är inte klokt! Ska jobba lite i stallet med hästarna och ha lite lektioner också. Sen har jag sökt jobb på Jönssons konditiori i Gottskär så får vi se om det blir något där! De ringde idag och frågade om jag kunde provjobba på lördag men då ska jag iväg och tävla. Och på kvällen ska jag ner till Kimmy i Slöinge och vara med på klassfest. Eller aa med min gamla klass så det ska bli jättekul!
 
Och en annan sak som är super kul!!! Jag, Evelina, Klara och Josephine ska åka ner till Italien den 27/6 och vara där nere i typ 6 dagar! Ska bli så sjukt kul och så skönt att bara ligga och sola massor och bli jättebrun! Åh vad jag längtar!!!
 
Men först ska vi ta oss igenom de sista veckorna.. Men det kommer nog går bra. Imorgon är det en lugn dag och sen på kvällen ska jag hem till Erik och sova och plugga... På fredag ska jag klippa mig och sen ha lektion med en tjej i stallet så det är en chill vecka så sett. Sen ska man läsa igenom hela kemiboken och göra alla uppgifter men det tar vi då..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0